Wirtualny adres – co to takiego?

0
Reklama

Wirtualne biuro oferuje przede wszystkim możliwość wynajmu wirtualnego adresu, który będzie widniał we wszystkich dokumentach urzędowych. Tym sposobem przedsiębiorca może też zdobyć zaufanie potencjalnych klientów. Prestiżowa lokalizacja firmy to niezwykle opłacalna inwestycja w wizerunek, która ułatwia zarówno start, jak i dalsze funkcjonowanie danego przedsiębiorstwa. Wirtualny adres w ścisłym centrum dużego miasta możemy wykorzystać nie tylko do rejestracji, ale też na stronie internetowej czy firmowych wizytówkach.

Co to jest wirtualny adres firmy?

To możliwość wynajęcia adresu na potrzeby rejestracji działalności gospodarczej od realnie istniejącej firmy, czyli wirtualnego biura. W tym przypadku najlepiej sprawdzają się placówki mieszczące się w pobliżu znanej ulicy oraz bliskiej odległości od dworca czy lotniska. Usługi tego typu cieszą się ogromną popularnością szczególnie w Warszawie. Praktycznie w każdym większym mieście znajdziemy co najmniej kilka miejsc, które proponują pełen zakres usług dedykowanych każdemu biznesowi.

Wirtualne biuro – jak to działa w praktyce?

Po dokonaniu rejestracji działalności gospodarczej pod adresem wirtualnego biura klient może wykorzystać wirtualny adres także w celach marketingowych. Najczęściej wybieranymi miejscami są biurowce zlokalizowane w centralnych dzielnicach dużych miast. Przedsiębiorca może także skorzystać z dodatkowych usług wirtualnego biura takich jak: wynajem sali konferencyjnej przeznaczonej do spotkań biznesowych z klientami lub biurka do pracy i profesjonalna obsługa biurowa. Z oferty powinny skorzystać przede wszystkim osoby, które nie chcą ujawniać adresu prywatnego.

Dlaczego warto zdecydować się na adres dla firmy w Warszawie?

Właściciel firmy oszczędza czas i środki finansowe, które może przeznaczyć na rozbudowę swojego przedsiębiorstwa. Prestiżowy adres w stolicy wpływa na postrzeganie danego biznesu przez kontrahentów. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie posiadają własnego lokalu lub mieszkają poza Warszawą albo po prostu bardzo sobie cenią prywatność. Poza tym nie chcą łączyć sfery prywatnej z pracą i wolą uniknąć odwiedzin urzędników w domu. Oferta spodoba się także przedsiębiorcom, którym zależy na poprawie wizerunku firmy. Polecaną przez redakcję ofertą biura wirtualnego jest propozycja od Vimar Office dostępna pod linkiem tutaj – https://www.vimaroffice.pl

Wirtualne biuro – najważniejsze korzyści

Największa zaleta to prestiżowa lokalizacja, dzięki której działalność gospodarcza kojarzona jest z zaufaniem i profesjonalizmem. Kolejny atut stanowi optymalizacja kosztów. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić na wynajmie lokalu i jego wyposażeniu. Kontrola z urzędu skarbowego nie będzie nachodzić nas w mieszkaniu prywatnym. Poza tym nie musimy się martwić o profesjonalną obsługę recepcyjną czy szukanie zastępstwa na czas choroby pracownika. W większości przypadków możemy korzystać z przestrzeni biurowej 24 godziny na dobę, a także liczyć na odbiór wszystkich przesyłek i listów.

Reklama

Ile kosztuje wynajem adresu w Warszawie?

Usługi wirtualnego biura powstały z myślą o klientach, którzy pragną nadać swojej działalności w pełni profesjonalnego charakteru. Stolica Polski jest niewątpliwie najlepszym miejscem do założenia firmy, głównie ze względu na fakt, że to największe centrum biznesowe. Wirtualny adres w Warszawie dodaje prestiżu i niesie ze sobą wiele korzyści dla przedsiębiorstwa. Ile to kosztuje? Ceny rozpoczynają się od kwoty kilkudziesięciu złotych miesięcznie.

Oto kilka propozycji biura Vimar Office w Warszawie:

  • pakiet „wirtualny adres” obejmuje obsługę korespondencji przychodzącej i powiadomienia o nadejściu przesyłki w cenie 75 zł netto miesięcznie przy płatności za rok z góry,
  • pakiet „wirtualny adres+” w cenie 85 zł netto miesięcznie, gdzie przedsiębiorca dodatkowo otrzymuje usługę skanowania korespondencji,
  • pakiet „wirtualne biuro” z lokalnym numerem faksu i dodatkowym rabatem na wynajem sali konferencyjnej,
  • pakiet „wirtualne biuro+” z dedykowanym numerem stacjonarnym i możliwością umieszczenia firmowego logo w holu budynku Concept Tower.

Materiał partnera

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj