Wynajem biur w Warszawie – jak wybrać biuro nieruchomości?

0
Reklama

Jako że każda firma potrzebuje powierzchni biurowej, należy zastanowić się nad tym, na co zwracać uwagę przy jej wyborze. Obecnie dużą popularnością cieszy się wynajem biur w Warszawie, co jest dobrym wyborem, jeśli komuś zależy na szybkim znalezieniu odpowiedniego obiektu i braku konieczności inwestowania dużego kapitału. W zależności od potrzeb, oczekiwań i możliwości finansowych, do dyspozycji są różne typy przestrzeni: coworking, open space i wyodrębnione gabinety. Można nawet wynająć biuro w pełni wyposażone, z usługą codziennego sprzątania, co przekłada się na jeszcze większą wygodę.

Co ma największe znaczenie przy wyborze biura dla firmy?

Decydując się na wynajem powierzchni biurowych w Warszawie, należy mieć na uwadze przede wszystkim potrzeby swojej firmy, aby znaleźć obiekt idealnie dopasowany do rodzaju prowadzonej działalności, jej wielkości, planów biznesowych i możliwości finansowych. Mając już wszystko przeanalizowane, można przejść do przeglądania ogłoszeń. Obecnie wiele firm oferuje wynajem biur w Warszawie: zarówno w centrum miasta, jak i na jego obrzeżach. Każde z tych rozwiązań ma plusy i minusy, których należy być świadomym przy planowaniu tego typu inwestycji. Jako że biura nie wynajmuje się na kilka tygodni, wybór obiektu musi być dobrze przemyślany, aby nie tracić czasu i pieniędzy na kolejną przeprowadzkę. Zdecydowanie lepiej będzie wynająć nieco większa powierzchnię biurową, mając na uwadze rozwój firmy.

Lokalizacja biura jest niezwykle istotna i jednoznaczna z adresem firmy, stanowi jej wizytówkę. Zadbać trzeba o to, aby pracownicy i klienci nie mieli problemu z dojazdem do lokalu. Najlepszym rozwiązaniem będzie wybranie magazynu dobrze skomunikowanego, Znaczenie ma także dostęp do przystanków autobusowych/tramwajowych, ścieżek rowerowych, parkingów. Biuro w atrakcyjnej lokalizacji gwarantuje firmie prestiż, będzie też pełnić funkcje reklamy. Kolejną kwestią jest dostępność punktów usługowych typu obiekty gastronomiczne, sklepy, placówki bankowe, salony piękności, kluby fitness i siłownie, poczta itd. Mnogość usług dodatkowych to duży plus, szczególnie dla pracowników biura i wszystkich osób, które chcą coś w nim załatwić. Na atrakcyjność powierzchni biurowej wpływają również okoliczne tereny zielone i rekreacyjne.

Na co zwracać uwagę przy wyborze powierzchni biurowej?

Przy wyborze powierzchni biurowej znacznie ma standard lokalu. Wpływa to na prestiż firmy, która korzysta z danego obiektu. Należy wobec tego przyjrzeć się kwestiom dotyczącym oświetlenia, klimatyzacji, akustyki. Odpowiednia aranżacja wpłynie korzystnie na wizerunek firmy i zadowolenie pracowników. Powinno się sprawdzić, na jakie udogodnienia można liczyć typu strefa relaksu, zielony dach, obiekty gastronomiczne, garaż podziemny, placówki pocztowe i bankowe. Mając już wybrany konkretny lokal, należy przyjrzeć się dokładnie oferowanym warunkom. Konieczne jest dokładne zapoznanie się z wszystkimi zapisami widniejącymi w umowie. Najlepszym rozwiązaniem będzie udanie się z nią do prawnika w celu zweryfikowania pod kątem jej prawidłowości i niekorzystnych zapisów. Na uwadze należy również mieć wysokość czynszu i opłaty eksploatacyjne oraz obowiązki zarządcy nieruchomości

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj