Chcesz zyskać stałych klientów? Badanie satysfakcji klienta to Twoje rozwiązanie

0
Reklama

Nawet jeden zadowolony klient znacząco przyczynia się do sukcesu firmy. Zwiększa się prawdopodobieństwo, że ponownie skorzysta z Twoich usług, ale nie tylko! Usatysfakcjonowany klient przyciągnie rzeszę kolejnych odbiorców zaciekawionych produktami lub świadczonymi usługami. Właśnie z tego powodu tak ważne jest, aby regularnie przeprowadzać badanie satysfakcji Klienta. Co ono ma na celu i co jest w czasie niego sprawdzane – dowiesz się z naszego artykułu! Czytaj dalej!

Przekonaj się, że zadowolony klient idzie w parze z wysoką sprzedażą

Zapewne Ty też jesteś Klientem i doskonale wiesz, że podczas zakupu zwracasz uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal. Tak samo robią Twoi odbiorcy! Oceniają nie tylko jakość oferowanych produktów lub świadczonych usług, ale także takie aspekty jak kontakt z obsługą klienta, czas oczekiwania na realizację, łatwość zwrotu, reklamacji itp. Niektórzy przedsiębiorcy lekceważą niezadowolonych Klientów. Jest to bardzo błędne zachowanie! Musisz mieć świadomość, że to właśnie od poziomu zadowolenia zależy to, czy odbiorca stanie się Twoim stałym Klientem, czy tylko i wyłącznie jednorazowym. Jak podają dane, wysoki poziom zadowolenia, zwiększa prawdopodobieństwo ponownego zakupu aż o około 90%! Sprawdzenie, czy odbiorcy czują satysfakcję po odwiedzeniu Twojej firmy, jest ważne jeszcze z jednego powodu! Jasno pokazuje, jakie działania należy wdrożyć, a tym samym pozwala na zbudowanie silniejszego wizerunku od obecnych na rynku konkurentów. Często można spotkać się ze stwierdzeniem, że to właśnie od zadowolonego Klienta zależy dalszy rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Profesjonalne badanie satysfakcji klienta to sposób na ulepszenie biznesu

Kojarzysz, kiedy po zakończonym zakupie na stronie internetowej wyświetlała się krótka ankieta, w której miałeś zaznaczyć z reguły na skali liczbowej swój poziom zadowolenia? Tak właśnie wygląda badanie satysfakcji klienta. Można je podzielić zarówno na metody ilościowe, jak i jakościowe np. ankiety telefoniczne, analiza składanych skarg, analiza jakości usług. Tak szeroki zakres dostępnych metod do wykonania pozwala każdemu przedsiębiorcy na wybranie tej najlepiej dopasowanej do charakteru działalności. Odpowiedzmy zatem na pytanie – kto powinien zdecydować się na badanie satysfakcji klienta? Tak naprawdę każdy, kto ma kontakt z klientami przykładem mogą być przede wszystkim salony fryzjerskie, kosmetyczne, firmy szkoleniowe, ale także sklepy oferujące produkty. A jak przeprowadzić takie badanie? Warto w tym celu skorzystać z pomocy profesjonalistów. Firma Norstat dla wszystkich zainteresowanych przygotowała atrakcyjną ofertę pozwalającą na dokładne poznanie swoich klientów i wyprzedzenie konkurentów. Doświadczeni specjaliści dostarczą Ci rzetelne wyniki, a Ty będziesz mógł szybko i sprawnie wdrożyć odpowiednie kroki! Nie zwlekaj, Twoja konkurencja nie śpi! Czas pozyskać szerokie grono zadowolonych klientów!

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj