Filmiki i animacje reklamowe, czym powinny się wyróżniać?

0
Reklama

Szukasz ciekawego sposobu na reklamę, który będzie podkreślał nowoczesność i jakość Twojego przedsiębiorstwa? Przemyśl oparcie kampanii promocyjnej na innowacyjnych animacjach. Filmiki i animacje reklamowe pomagają w skuteczny sposób promować markę przedsiębiorstwa, produkt lub określoną usługę. Jakie cechy powinny mieć tego rodzaju wideo, aby skutecznie oddziaływać na odbiorców? Sprawdźmy!

To ciekawy nośnik informacji, który adresowany może być nie tylko do dzieci, ale też dorosłych. Humorystyczny, dynamiczny i wykonany w oparciu o przemyślany scenariusz materiał z pewnością ma szanse stać się wiralem, czyli wideo udostępnianym przez użytkowników bez konieczności dodatkowego wsparcia reklamowego.

Jaką rolę pełnią dziś filmiki i animacje reklamowe?

Wideo w formie animacji może oddziaływać na pozytywne emocje potencjalnego odbiorcy. Edukuje i informuje o produkcie w lekkiej, przystępnej formie. Jest kreatywną, ciekawą i dynamiczną reklamą, która powinna zapaść w pamięć każdemu klientowi.

Animacje sprawiają też, że przedsiębiorstwo handlowe lub usługowe staje się dla adresata wideo oryginalne i nowoczesne. Filmiki zwiększają świadomość marki i budują jej pozytywny wizerunek. Na pewno warto więc rozważyć taką opcję przy budowaniu strategii marketingu wideo.

Reklama

Co wyróżnia nowoczesne filmy i animacje do celów promocyjnych?

Przede wszystkim współczesne filmiki i animacje reklamowe muszą być wykonane w oparciu o nowoczesną technologię trójwymiarową (lub dwuwymiarową, jeżeli związany jest z tym konkretny cel). Czasy prostych kreskówek odeszły już do lamusa, a na wyglądającą na niskobudżetową animację nikt nie zwróci już uwagi. Jakość odgrywa w procesie promocji ogromne znaczenie i może wpłynąć na odbiór pracy całego, reklamowanego w nim podmiotu.

Poza tym konieczna jest odpowiednia długość animacji, nakreślenie charakterystyki postaci, dbałość o detale i prawidłowe nałożenie dźwięku czy dodatkowych efektów specjalnych. Pamiętaj, aby wszystko dostosować do grupy odbiorców produktów lub usług, które masz w zanadrzu.

W cenie jest więc dziś kreatywność, estetyka animacji, dynamika postaci oraz jakość całego wideo. Warto zwrócić uwagę, że nie każdy jest w stanie coś takiego zrealizować.

Komu zlecić przygotowanie nowoczesnych animacji i filmów reklamowych?

Filmiki i animacje reklamowe powinny być przygotowane wyłącznie przez doświadczone i sprawdzone studio, które bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Do stworzenia takich materiałów niezbędny jest m.in. wysokiej klasy sprzęt komputerowy. Podczas wyboru firmy do przygotowania takiego wideo, warto zwrócić też uwagę na dotychczasowe referencje i realizacje podmiotu, a także na pomysł, który dany wykonawca chce dla nas zrealizować.

Wyłącznie tak kompleksowe podejście do tematu może pomóc w stworzeniu zwykłego lub animowanego wideo, które rzeczywiście okaże się hitem w Internecie czy tradycyjnej telewizji.

Skontaktuj się Krótkie Formy – produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing

Materiał partnera

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj